23 Aralık 2009 Çarşamba

düğünümüz var!

İlk aradığında kıskanmadım değil,ilk günden beri yanlarındayım,nasıl aşık olduklarının yıllardır en büyük tanığıyım.
İlk aradığında kıskanmadım değil,ama sonunda olması beni de mutlu etti.Herkese,herşeye rağmen yapılıyor tüm hazırlıklar.Hayır erken değil aslında,daha da uzasa aileler engelleyecekti bunu.Ev tutulmuş,eşyalar alınıyor,düğün şubatta yapılacak,ve ben de,nedime oluyorum!
Pek bir amerikanvari senaryo olacak bu sanırım,giyinip süslenmiş güzelce yanlarında,hafiften de olsa bir kıskançlık ve buruklukla onların en mutlu günlerini izlemek.
İlk duyduğumda kıskanmadım değil,ama onlar bana kanıt;Merve ve Agit,bu dünyada aşkın en büyük şey olduğuna,hiç bir engel tanımadığına,hiç bir sorunun problemin iki aşık insanı durduramayacağına bir çift kanıt.
Hep mutlu olsunlar,beni de inandırmaya devam etsinler,bir gün benim de böyle kusursuz bir aşk bulabileceğime.seven,üzmeyen,gururu adına herşeyi yakıp yıkmayan,yalnızca seven,safça ve aşkla seven birini bulabileceğime inandırsınlar beni.

Ve hep mutlu olsunlar.

Hiç yorum yok: