10 Aralık 2009 Perşembe

goodbye letter.

Demek bu kadarmış.Demek böyle biticekmiş,
az önce okudum sana ilk yazdığımı.
Ardından bunları yazacağım günlerin geleceğini bilsem,ölürdüm ben.
Bir şekilde ölürdüm,yapardım bunu.Bu duruma gelmemek,bunları yaşamamak için.
Biri ya bunların bir hayal olduğunu söylesin,yada beni öldürsün.
Bu bir rüya değilse,nihayet uykuya dalabildiğimde asla uyanmamak istiyorum.
Yanımda sen olmayacaksan asla uyanmamak,hiç bir güne başlamamak,asla gözlerimi açmamak istiyorum.
Artık hissetmemek,hiç bir şey hissetmemek istiyorum.Nolur,biri bitirsin bu acıyı.
Eğer Tanrı gerçekten varsa,lütfen alsın bunu benden.
Bu acıyı,herşeyi.
Nolur.
Ben böyle nasıl yaşanır bilmiyorum.Sanki bu dünyaya ilk annemin değil senin kollarında açtım gözlerimi...

1 yorum:

gusta prensesi dedi ki...

şş acıyı bitiriyorummmm bitti bak ne kadar kolay dimi:D