20 Aralık 2009 Pazar

this kiss will mary us.

Yiğit'in haklı çıktığı durumlar nadirdir,pek nadir yaladığını yutturur adama.
ama bu grubu dinlettiğinde bayağı bi dalga geçmiştim,evet şu an yaladığımı yutuyorum sanırım.

bu şarkı başladığında,ismine baktım otomatikman.ve ismi o kadar hoşuma gitti ki...yazasım geldi.
yalnızca yazmak istedim.okuma.okumayın.okumasın kimse.
herşeye,herkese yazasım var bu akşam.uzun uzun,sayfalar dolusu yazasım var.

10 gün sonra yılbaşı.yılın en sevdiğim zamanı,taa geçen yılın entrylerinden bellidir yılın bu zamanına duyduğum bu özel heyecan.çok farklı olacak,acıtmıyo değil böyle olacak olması.
ama yapacak bir şey yok.hayallerim de o alamadığım elbiseyi giyiyor olacak,beyzaların evinde,dostlarım,arkadaşlarım ve kocamla olacaktım.
varsın olmayayım.
varsın giyemeyeyim o güzel elbiseyi.
varsın 12'de yeni yıl öpücüğü almayayım.
varsın ökseotunun altında beni öpmeyi beklemesin kimse.
varsın melisayı öpeyim hatta saatler 12'yı vurduğunda (hep yiğitimi öpeceğim canım,dimi ama.haha)

elbet gelecek yıl giyeceğim daha güzel bir elbise.
toz pembe hemde.rengarenk hemde.
elbet bugün beni gülümseten ayakkabılar olacak ayağımda bir gün,
pırıl pırıl,en güzel elmastan bile daha güzel-daha parlak,o pırıl pırıl,gümüşi,siyah kadife kurdeleli miu miu stilettolar.
elbet bir gün olacaklar ayağımda,
rüya elbisemle birlikte.
rüya erkeğimle birlikte.
beni ökseotunun altında bekleyen biriyle.
benim için herşeyi yapacak biriyle.
başkasına dokunmayacak biriyle.
benim için her fedakarlığı yapacak biriyle.
gerekirse kendinden ödün verecek biriyle.
gece yarısı vereceği öpücükle ebediyen benim olacak biriyle.

o öpücükle kocam olacak biriyle.
elbet bir yıl,
elbet bir yılbaşı.
elbet bir yılı geride birlikte bırakıp birlikte yeni yılın ilk sabahına uyanacağım biriyle.
bunu da en az benim kadar dört gözle bekleyen biriyle.

elbet bir yıl.
belki de seneye.
belki de başka bir sene.
ama bir yıl,
elbet bir yıl,
elbet bir yıl olacak bunlar.

elbet bir yıl.

Hiç yorum yok: