21 Aralık 2009 Pazartesi

when i'm asleep.

çok yorgunum bu aralar.şu hastalık durumunuda atlatamadım.tam iyi oldum ateşim düştü derken,gribe döndü 360 derece.en azından boğazım eskisi gibi acımıyo,ciğerlerim düzeldi gibi hafif.gerçi şu an yine ateşim çıkacak gibi görünüyor,kısık ve halsiz gözlerle ateş düşürücüyü arıyorum odada.
of sıkıldım artık sürekli yorgun,uykulu ve hasta olmaktan.hayır uyuyamıyorum da adam gibi ne zamandır.
dön dur,yorganı terletti diye fırlat sonra üşü yeniden örtün yeniden terle yeniden üşü...bi de yastığım mı rahatsızlaştı benim ya?

ne istiyorum biliyomusunuz?biliyomusun?her kimsen,okuyan işte.biliyomusun ne istiyorum?
uyumak.uzunca bir süre uyumak.gülümseyerek,üşümeyerek,terlemeyerek,güzel saten geceliğimle,gülümseyerek uzun ve rahat bir uyku uyumak.uyandığımda bahar gelmiş olsun.
odayı güneş ışıkları doldursun,o ışıklar gözlerimi kamaştırsın ve o ışıkla uyanayım.
bir bahar sabahı,cumartesi sabahı,açayım gözlerimi.
yepyeni ve ışıl ışıl bir sabaha.
görmesin gözlerim hiç birşeyi,aramasın gözlerim hiç birşeyi.hiç kimseyi.
güzel bir bahar sabahına,en güzel gülümsememle,en güzel askılı saten geceliğimle uyanayım.
ışıl ışıl bir güne,yemyeşil bir hayata,ılık bir umuda uyanayım saten geceliğimle istiyorum.

ılık bir hayata.
ışıl ışıl bir aşka.
yemyeşil bir umuda.

1 yorum:

gns dedi ki...

bahsettiğin bahara uyanmak nasıl güzel olurdu..

ihtiyaç aynı diye mi çok güzel geldi bu hayal bilemiyorum..

sadece teşekkür etmek istedim kelimlerin için..