30 Aralık 2009 Çarşamba

happy new years eve!


Evet,birazdan yola çıkıyorum.

Emrah,Melisam.Ve bu kez Beyza ve Nadide'de dahil!

Yine en sevdiklerimle,harika bir yılbaşı geçirmek için.Ah,Yiğit de olsaydı diyorum,ama New York'ta bu inanılmaz christmas zamanını geçirirken kendileri,pek özlenmeyeceğimizi düşünüyorum.(:

İnanılmaz mutlu ve heyecanlıyım,çok özledim herkesi!

Ardından da 3 gün istanbul.Resmen ihtiyacım olan herşey.

Yeni vintage elbisem ile birlikte,en sevdiklerimle birlikte,en güzel içkilerimizle,harika bir yılbaşı için,birazdan yola çıkıyorum.

Umarım 2010 herkese umut,mutluluk,huzur ve aşk getirir.

Umudunuzu kaybettiğiniz anlarda,en dibe vurduğunuz anlarda,inanın ki güneş yeniden doğuyor,umut yeniden varoluyor.


Umarım bu yıl hepimize ihtiyacımız olan herşeyi getirir.

Aşk ve umut dolu yepyeni bir yıl için,

Hepinize mutlu yıllar!


1 yorum:

Sed. (weba) dedi ki...

Aşk dolu bir yıl dilerim. (: